11 August 2011

Tudung, Tudung & Tudung

Minggu ni banyak pulak beli tudung. Tapi bukanlah tudung memahal macam fareeda, ariani tu. Tak mampu ai :P

Kali ini beli kat Kompleks Bukit Jambul. Tudung eikin ke 9 saya beli kat Butik Pesona Impian, tingkat 2. Serius sangat best & sedap dipakai. Awning dia memang tiptop wa cakap lu, saya cerewet sikit bab awning ni. Kalo dah terkepak sikit tu memang tak pakai dah lah lepas tu. Yelah, mana best pakai kalau dah herot petot :P

Lagi 1, kalo tudung awning ni saya tak suka order online. Bila dapat kat kita, mesti kemek. Tak feel dah nak pakai. Memanglah dorang letak dalam kotak tp pepaham je la bila thru poslaju @ courier ni, dorang main campak-campak ja ikut suka. Kotak dahlah tak keras mana, kena campak-campak penyetlah dia.

:: Tag dalam dia RIAZ ::

Tudung macam ni memang sesuai sangat untuk mereka-mereka yang seperti saya. Yang malas gila nak iron-iron semua. haha Dan untuk mereka yang nak cepat-cepat & simple especially bila nak pegi keja. Tak kuasalah nak melilit-lilit semua. Kalo keluar weekend ke ok lah jugak kalo nak lilit-lilit semua.



Kelmarin dulu dah sampai 2 lai lagi tudung untuk pakai raya. Cantik =) Saya beli online kat Bassitah Bussaina. Masuk ni 2 kali dah beli kat sini. Sangat berpuas hati sebab muka bulat macam saya ni payah sikit nak dapat tudung yang betul-betul match dengan muka. Ketat je memanjang. ahaks.

Baju raya kan kaler grey, so tudung pun haruslah senada. Tudung + inner = rm60


Brown ni saya tak beli inner dia sebab dah ada inner brown color. So save sikit :P 


Tapi kaler biru punya baju belum ada tudung yang match lagi. Kena carilah pulak.

Bawal kat umah tu kita buat pekasam dulu. Rasanya ada lebih pada 50 lai jugak. Malas dah nak pakai sekarang ni. Nak kena iron semua. Kemalasan dahlah di tahap impak maksima :P Ish ish