02 January 2012

Finally

Akhirnya.

Kesinambungan daripada cerita Fareeda kemek :P

Selepas berhempas pulas mengedeal pi mai pi mai tang tu, menahan sabau, hampir-hampir sakit jjiwa jugak, akhirnya dapat ganti yang senonoh selepas reput menanti.

Rabu lepas baru sampai.

Diganti dengan yang zebra kaler pink belah kanan tu sebab yang tukar tu tak ada stok.


So koleksi selendang zebra saya adalah 3 ekor :P

Biru dan merah pun ada jugak zebra ni tapi kureng sikitlah for me.
3 ekor ni dah mencukupi.

Won't buy from that shop anymore!
Tobat suda.

And.

Ini adalah satu-satunya tone collection yang saya ada masa Fareeda buat jualan ujung tahun baru ni.
Nasib baik tak tamak beli bebanyak.

Tone punya material not so goodlah.
Cemana tah kain dia.
Tak macam shifon selalu tu.

Tapi saya shukeeee sangat sebab dapat kaler nih.
Baru match ngan baju yang baru buat aritu.
Payah bebenor nak dapatnya tau.
Pelbagai halangan dan rintangan dilalui. Tipu ja :P



Sekarang suka pakai jenis selendang pulak.
Especially kalo kenduri, atau time keluar jenjalan.

Pegi keja je pakai jenis sarung sebab nak cepat :P
Al maklumlah.
Rajin!
ahaks!

Dun wori eh kawan-kawan, saya beli Fareeda semua pakai duit sendiri.
Tak mintak sesen pon kat laki.

Saya beruntung sebab kebanyakan bab-bab perbelanjaan anak ni husband yang settlekan.
Susu, insurans, kos ubat-ubatan dll.
Saya menyumbang kat diapers je. heheh

So saya still ada chance beli apa yang saya nak mengikut kehendak & kemahuan sendiri.

Sementara anak masih sorang ni bolehlah joli-joli katak sikit.
Tahun-tahun ke depan bila keperluan dah bertambah kena pikior baliklah kot nak beli benda mahal-mahal macam Fareeda ni.

But, serieslylah nak kasik tau.
Kalo dah terjebak dengan Fareeda ni, susah nak  berundur dah.
Ketagih.

Pakai tudung lain pun dah rasa macam tak best je.
Tak vouge! haha

Tak caya?
Cubalah.