14 December 2011

Tensionnnnnnlah

Adoiiii la!!!
Tensionnnnn haku.

Orang jual tudung dia pun nak jual.

Tapi servis hampeh macam nak mampos.

Saya order ni ha.


Thru 1 fb ni.
Bukan dealer pon.
*saya masih di tahap bersabar (walaupun panas bukan main nih) tak nak dedah nama dia.

23 Nov (Rabu) : Order & bayar hari yang sama.

**siap pesan lagi antar boh dalam bekas tupperware petak macam dealer Fareeda selalu antar tu.
**maklumlah tukang jual ni BUKAN DEALER ponnn. Tapi so far ok je walaupun sebelum ni ada jugak tak beli dengan dengan dealer.

Stok tudung dorang amik tempat sama jugak.

25 Nov (Jumaat) : Pm dia tanya tracking number Poslaju.
Dia gtau antar lambat sikit kononnya pejabat pos shut down.
Betul lah kot.

26 Nov (Sabtu) : Dia pos.

29 Nov (Selasa) : Dapat barang. Tapi sakit ja jiwa. Ada ke patut tudung tu main gulung-gulung letak dalam bekas macam ni??? Apa punya turrr da!! Kemek la awning tu.


Hari yang sama jugak saya inform dia thru pm.

No henpon yg ada kat fb tu hiasan ja semata-mata.
Not valid pon!

Then dia bg address lain untuk pos balik tudung tu.
Address yg kat slip pos laju tu tak taulah valid ke tak.
*Tapi just think +.
Tak ada orang kot kat umah tu nak terima barang kalo dorang pegi keja.

1 Dis (Khamis) : Kourier semula kat dia thru Nationwide.

6 Dis (Selasa) : Kena follow up sendiri barang tu dah sampai ke belum okeh! Harammmm dia nak inform balik.

* Dah siap inform jugak, kalo takde stok refund balik RM.

8 Dis (Khamis) : Follow up lagi thru pm kat fb nak tanya ada news tak.

Senyap jugak.

10 Dis (Sabtu) : On fb rupanya! Siap upload pic pompuan mana tah dressing tak betul - Siap papar dekat wall!

*Pandailah dia kondem orang. Macamlah dia tu perfect sgt.

So saya komen kat pic yang dia load tu suruh replace order or refund RM since kat wall dia tak boleh komen.

Wahhhhh pandai pulak reply kat pm bila kita complain kat public.
Tau hot kan?
Tau pun malu orang tau perangai sebenar.

Alasan tak reply pm?????

k laaa saye say sori sbb tak teperasan msg u coz msg yg masuk di inbox terlalu byk..lg pon sye mmg nak pos cepat tunggu replace yg lain tu je..

Pm banyak masuk!!!!

Wahhh bajet hottt sangatlah pm banyak masuk padahal tudung pun selai dua ja.

Dealer-dealer lain yang stok beratus-ratus lai pun sempat reply pm.

Lenkali kalo pm dah penuh melambak, kasik on lah komen kat wall senang org nak komen suruh baca pm.
Akai ada?

Dah tau nak replace ke apa ke, informlah!! 
Jangan buat customer macam tunggul kayu tertunggu-tunggu.

Orang bayar tau! Bukan FREEEEEEE

14 Dis (Rabu) : Hari ni!

Terima semula parcel yang replace hari tu, tapi dalam keadaan darah menyirap-nyirap!

Kemek macam budus.




Boh la dalam tupperware sayang oiiiii.
Pos laju dahlah terkenal ganas!
Kalo takat kotak nipis-nipis tu konfemlah hangus.

Alamat pun bertukar-tukar.
Alamat masa 1st antar lain.
Alamat nak return lain.
Alamat dapat 2nd time ni pon lain.
Konpius i.

Ni berapa kalilah nak ulang hantar-return tak tau.

Saket jiwa!!!

Ni nak return balik konfem tahun depan baru nak dapat balik.
Itu pun kalo nasib baik, kalo tak...harammmmm!!!

p.s : Pi balik kampung tanam jagung. Jangan jual Fareeda dah!