16 September 2011

Baby Changing Room

Sebelum ada anak dulu saya tak rasa pun 'babyroom' kat pusat-pusat menbeli belah adalah satu tempat persinggahan yang sangat penting untuk mak bapak yang ada anak kecik. Sekadar jeling-jeling ajalah bila lalu. Rasa macam, eh perlu ke bilik ni?? Toilet kan ada!

Tapi, bila dah ada anak ni barulah terasa betapa pentingnya bilik kecik chumel ni. Bilik kecik yang berperanan besar jugak sebenarnya. Memudahkan mak pak bila nak tukar diapers, especially yang anaknya dah tak reti duduk diam-diam walaupun sesaat. heheh Naim la tu!

Walaupun ada babyroom yang wujud sekadar buat syarat, tapi lebih baik ada daripada tak ada langsung. huhu Macam kat Sunshine nun, bolehlah labu.         

Kat Kompleks Bukit Jambul dah ada baby room tau sekarang. Tapi pasaraya Mydin punyalah. Dan rasanya inilah satu-satunya babyroom yang ada kat kompleks tu. Sebelum ni kalo nak pegi BJ bawak anak ja memang bercinta, dok pikir kang kalo berak nak tukar diapers kat mana pulak. 

Maklumlah BJ kan kompleks lama. Zaman dahulu kala lagi. Time tu dorang tak terbukak minda lagi nak letak babyroom dalam plan bangunan. So far kompleks beli-belah baru semua dah ada kemudahan ni.

:: Baby room kat Mydin Bukit Jambul ::

:: Mydin ::

Saya suka Queensbay. Kat sana babyroom melambak. Cuma ada yang dorang buat chantek-chantek & ada gak yang ala-ala pelantar macam kat Mydin tu ja. Tapi tetiap tingkat, kat south wing ngan centre memang ada babyroom. I loike!

** Google - Queensbay

** Google - Queensbay

Eh tetiba pic ayam penyet ni pulak menjelma. haha

Ni ayam penyet kat food court mydin BJ. Portion dia boleh tahan. Rasa pun ok. Dan tak mahal sangat. 6.50 kalo tak silap. 


Selalu tak ada idea penutup :P

Tata!