04 February 2012

Skin Care

Just received Placenta Oil Vitamin E Softgel  from http://www.4greenleaf.com/

Vitamin C nilah yang heboh sangat kat FB tu. Sampai ada yang bergaduh gara-gara menatang ni. heheh


Harga? RM118 (100 capsule) + RM5 (Poslaju) = RM 123 sahaja!
Kat fb jual sampai sebijik 2 hengget okeh. 2.50 sebijik pun ada.
Boleh kaya ooooo :P

Nak share dengan kawan-kawan, my latest skin care.

Tadaaaaa!!!


Dah 2 minggu saya pakai Tab ni.
Sabun dengan HD essence.
Ada pil untuk makan jugak tapi saya tak amiklah. Try yang luaran sudah.

Act saya tak ada masalah kulit sangat, cuma open pores ngan black head yang ketara.
Kalo tengok dari dekat tu memang nampak clear pori terbukak kat area tepi-tepi hidung ni..

Sebelum ni pakai cik klinik ni.
Oklah not bad, cuma biasa-biasa je lah kesan dia.
Untuk mantain should be oklah.
Set klinik ni tahan setahun lebihlah saya rasa. Ini pun dah genap setahun beli.
Toner adalah gila malas nak pakai :P
Sebab tu banyak lagi. Dah tu tamak, masa beli nak amik yang besar-besar aje.


Sekarang dah ada berbezaan sikit, pores kat pipi dengan hidung memang rasa mengecik sikit.
Tak tipu tau .
Lagi pun takde maknanya nak menipu, bukannya saya jual produk ni pun :P
Beli kat orang gak. heheh

So, sekarang cuma guna Tab Soap, HD Essence & Vitamin C itu saja.

Shukeeeee =)

Sape nak try Tab tu boleh seach fb : Shasila Tokiran.

~ sharing is caring ~
tata

update sket : vitamin c tu untuk sapu kat muka je tau. jangan pegi telan pulak, naya nanti :P