24 February 2012

Saya Suka! Saya Suka!

Tengok tajuk teringat kat Mei Mei dalam Upin Ipin.
Trademark dia kan, Saya suka! Saya suka!
Maklumlah sekarang rajin layan Upin Ipin dengan Naim.
Naim suka tengok Upin.
Kalo tengok tu ternganga-nganga mulut punya kusyuk.

Saya sukaaaaaaa sebab dah tak kena block untuk add friend.
So, mari menambah friendlist di FB- FAREEDA FADELINA dengan cara yang betul dan berhemah. heheh
Sudah jumpa skill baru cemana nak elak kena block untuk add friend.
1st, jangan add laju-laju.
Take time. Dalam sejam 10-15 orang cukup.
Nanti-nanti tambah lagi.
Jangan tamak macam sayeeee.
Skali add semaksimum mungkin, haaaa amik ko. haha

BTW, sudah dapat date baru untuk amik stok kat Bangi!

9 MAC 2012! Save da date okeh.
Jangan lupa!!

Insyaallah I'll try to get stok yang cun-cun dan chumel for all.
Wahaha tak sabaunye.
Seriously, sangat excited =)